Saturday 4 January 2014

Once In a While... Alhamdulillah

:)
kali ni...
aku ingin muatkan sesuatu buat diriku
dan buat yang sedang membaca post ni
jangan sesekali salah gunakan
ia sekadar senyuman yang ingin kucipta buatmu
bahawa aku pernah merasai saat-saat yang sangat manis
di dunia sementara ni
jadi jangan pernah menangisi pemergianku
satu masa nanti
sisa-sisa hidupku
aku hanya ingin melihatmu sentiasa gembira dengan kehadiranku
dan menghantarku ke 'sana'
dengan doa dan senyuman redha
yang akan memberi istirehat yang khusnul khotimah buatku
ingatlah sentiasa senyumanku
agar tangisan kerinduanmu berhenti
bukankah perpisahan kita sementara sahaja duhai yang kukasihi
ya
dikau yang berkesempatan membaca post ini
aku mengasihimu
kerana kamu semua saudara dan saudariku
kamu kakak
abang
adik
ayah
ibu
dan anak-anakku :)
hadiahkanlah aku walau sebaris ayat yang pendek
dalam doamu...
amiin...

My dearest friend... mamatam. Aku mengenalinya ketika pertama kali mamatam jadi staf EZQ dan sedang mengandungkan Cinta... anak pertama mamatam.
Kak Rin... terima kasih share mi goreng :)
nak blaja buat heart khusus untuk dia :)











No comments:

Post a Comment